Reklama a nastolatkowie

Jak wiadomo reklamy najmniej pływają właśnie na nastolatki, dzieje się tak, ponieważ nastolatki są o wiele mniej nastawieni na coś, co powoduje, że ktoś mówi im co mają robić.

Obecnie jednak próbuje się przełamać ten standard, który sprawia, że nastolatki coraz chętniej zaczynają kupować to, co jest reklamowane, jednak jest to naprawdę trudna rzeczy, która sprawia, że trzeba się napracować o wiele więcej w tym, żeby produkt został tak zareklamowany, aby nastolatki chciały w ogóle go oglądać. Najważniejsze w reklamie jest to, żeby ludzie wiedzieli, czego chcą nastolatki, bez tego, nie ma możliwości stworzenia nawet tego, co by chciał nastolatek. Musimy wiedzieć, że nastolatki tak są specyficzną grupą wiekową, że nierzadko nie wiadomo, jak same nastolatki się zachowają w stosunku do reklam, najważniejsze jednak jest to, żeby nastolatek sam chciał kupić coś, ponieważ jeżeli będziemy mu pokazywać, że muszą to mieć to, zauważymy, że wszystko, co będziemy tylko chcieli im sprzedać, nie uda się w ogóle sprzedać. Jest to bardzo ważna zasada, która mówi o tym, że nastolatki naprawdę są tak bardzo różnorodną grupą, że nie da się określić, co mogą one kupić, a co nie i w ogóle czy same nastolatki zwrócą uwagę na to, co reklamujemy.

Obecnie tez musimy wiedzieć, że nastolatki są tak bardzo różnorodną grupę, że nie zawsze trafimy wszystkim w gusta, dlatego też wszystko, co chcemy tylko reklamować musi tak być zrobione, żeby trafiała do gustu danej subkultury, ponieważ wtedy możemy być pewni, że trafi ona do odpowiednich osób, no i oczywiście wielu nastolatków nie musi się kierować tym, co widzieli w reklamie, dlatego też że nastolatki są najbardziej wybrednym z grup, które mogą cokolwiek kupić to, musimy pamiętać, że dają one największa możliwość zarobku dla firm produkujących coś, co może zainteresować samych nastolatków.

Warto jest tez pamiętać, że ludzie nie mogą zmuszać nastolatków do zrobienia czegoś, ponieważ to sprawi, że ma to wszystko przeciwny skutek, co również sprawia, że nastolatki zamiast kupować, buntują się, dlatego też tak trudno jest zadowolić tej grupie, jednak musimy tez pamiętać o tym, że praktycznie wszystko, co trafia do dziecka i dorosłych, nie trafi do nastolatków, to sprawia, że tworzenie nowych produktów i reklam tych produktów, które mają trafić do nastolatków, starania do tworzenia takiej reklamy są naprawdę wielkie i trzeba przyznać, że sposobów jest mnóstwo, jednak te które trafią, nie zawsze mogą być powielone.